اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

ولنتاین!

امروز صبح ک پاشدم برم دانشگاه، تصمیم گرفتم اون لباس بافت‌مو بپوشم ک روش قلب قلبیه!! آبی آسمونیه رنگش، و قلبای رنگی روشه، خیلی نازه و من هرجایی نمی‌پوشمش...ولی خب ب مناسبت این روز مبارک و میمون! پوشیدم رفتم دانشگاه!! 

از همون دم ورودی هر کی منو دید گفت چ لباست قشنگه، خیلی دوسش دارم!! 

منم تشکر میکردم!

وسایلمو گذاشتم لب، رفتم برای ورکشاپ، اونجاهم همینو بهم گفتن ؛)) ساعت ۱۲ ک برگشتم لب، دیدم روی میزم یه جعبه شکلاته!! اول فکر کردم ب همه دادن، بعد دیدم نه فقط مال منه، یکم نگاش کردم دیدم رو جعبه‌ش نوشته "برای: ماسک" از طرف " اسم استاد" و اخرشم نوشته بود ولنتاین مبارک!!

و من برای اولین بار در کل عمرم ولنتاین هدیه دریافت کردم اونم از استادم ک خانومه :)))) انقد خوشحال شدم و حس خوبی داشت ک با خودم گفتم حتی اگ شکلاتش تموم بشه جعبه‌شو نگه میدارم!!


کلا برخلاف اینکه من خودم همیشه برا همه آدما، همه کاری کردم، هیچوقت هیچکس برای من کاری نکرده...حالا شاید خیلی شدید گفتم اینو ولی عموما آره کسی برام قدمی برنداشته ک خوشحالم کنه‌‌‌، درحالیکه من همیشه تو فکر این بودم ک چجوری میتونم یکاری کنم فلانی حس خوب داشته باشه‌..

حتی این پسره پدرو رو بااینکه فقط ۲، ۳ روز بود میشناختم، تولدش بود توی همون روزا، رفتم براش هدیه و کیک و شمع اینا گرفتم...ک نهایتا هم  آقا ریدن برام!!! :))))))) حالا اینکه ی مثال کوچیکه فقط...


خلاصه، داشتم میگفتم...این استاد عزیزم روزمو ساخت با محبتی ک کرد! :)

امروز یذره حس خوشحالی داشتم موقع برگشت، چون آزمایشی هم ک انجام داده بودم امروز فهمیدم جواب داده و حس خوبی داشت این موفق شدنم...

شب ک اومدم خونه، یکم تو ماشین همینجور نشستم، دیدم خدایا، اخه الان خیلی ظلمه برم توو خونه...امشبو همه بیرونن...اونم وقتی هوا اننننقدر نایسه :/// و بعد یهو باز ماشینو روشن کردم رفتم خرید...

این ماه ترکوندم انننننقدر ک خرج کردم....واقعا نمیدونم چجوری میخام جمعش کنم....باز رفتم خرت و پرت خوراکی خریدم ://// ک البته نوش جونم....ولی با توجه ب خرجای قبلی، و خرجایی ک این پسره رو دستم گذاشت ب مقدار زیادی پولم دود شد....

فدا سرم...سرم سلامت باشه...


دیگه بعده خریدم اومدم خونه، همبرگر برای خودم درست کردم... ؛) و بسیار چسبید...یه فیلمم گذاشتم و دیدم! 


خلاصه روز ولنتاین منم اینجوری گذشت...

وقتی از حس تنهایی زیاد فکر میکنی الانه ک دل‌ت منفجر بشه...من همونم.

THere is sth bothering me about mahsa

I shoud figure it out

THere is this dark slightly heavy vibe from her coming to me

یکی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حالم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.