اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

وقتی از حس تنهایی زیاد فکر میکنی الانه ک دل‌ت منفجر بشه...من همونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
monparnass چهارشنبه 25 بهمن 1402 ساعت 12:48 http://monparnass.blogsky.com

آدم وقتی تنهاست
تنهایی اش بیشتر اذیت می کنه
تا وقتی که توی جمع هست .
اون موقع فرصت توجه به خود و غصه خوردن
به حال خودش رو نداره
اگر درس وقت آزاد برات میذاره
برو یه ورزش جمعی رو ثبت نام کن
نمیدونم
رقص
پینگ پنگ
یا ...
کل ماجرای جمع کردن لباس
و رفتن باشگاه
و ورزش با دیگران
و برگشتن به خونه
و دوش گرفتن
و ...
فاز روحی آدم رو کلا عوض می کنه
برای خودم بارها پیش اومده حال خوبی نداشتم
اون هم توی
کشور خودم
شهر خودم
خونه خودم
و توی خونواده خودم
با این حال
با بی میلی و برم نرم
رفته ام باشگاه برای بازی و تمرین
وقتی خسته و کوفته برگشتم
ذهنم پاک پلک بوده
و دوش و شام و نهایتش یه خواب راحت نصیبم شده
این تجربه منه
اطمینان دارم که حضور در یک فعالیت جمعی
اون هم چند روز در هفته
کلا حالت رو عوض می کنه و اجازه تسلط
افسردگی رو نمیده
ورزش در خونه یا به تنهایی خوبه
ولی ورزش در یک جای عمومی
و ملاقات های بالقوه با دیگران در اون محیط
چیز دیگریه
که قابل جایگزینی با ورزش در خونه نیست.

همه رو قبول دارم و کاملا حرفاتون صحیحه...
خودمم خیلی دلم میخواد اینکارو بکنم
ولی واقعا وقتشو ندارم...
یعنی انقدررر سرم شلوغه و کار زیاده، که وقتی شب میام خونه فقط میخوام استراحت کنم تا یذره بدنم انرژی بگیره...
مگر اینکه همین تایم کوتاهی ک شب گیر میارمو به یکاری مشغول شم...
ولی خیلی ظلمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.