اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

قضاوت بقیه ب یه ورم...والا
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

قضاوت بقیه ب یه ورم...والا

احوال سگی

روزای بدی رو میگذرونم

هرسری ک میرم دسشویی خون دفع میکنم و دلدرد شروع میشه تا یکی دو ساعت بعدش بهتر بشم...

خستگی زیادی دارم...

امروز حتی توی نمونه ادرارم هم خون پیدا کردن...ولی ازمایش خونم نرمال بوده...

انقد زار زدم امروز ک جون ندارم دگ...همشم با حس عجز و ناتوانی...دکترای اینجا قد خر حالیشون نیس و دل نمیسوزونن...

با مت هم یکم بحثم شد...

بحث ک نه...چمیدونم...

تا الان هی قمپز در میکرد ک از این ب بعد هرجا هر دکتری چیزی خاستی بری منم باهات میام و نمیذارم تنها بری ک بپیچوننت و فلان...امروز ک میرفتم کلینیک گف اوکی میام، بعد بش گفتم دوستمم هست اونم میاد باهام، بعد گف خب میخای من نیام دگ؟ 

گفتم نه بیا...بعد فک کردم دیدم ایشون ظاهرا زورش میاد برا من بیاد..برا همین ج دادم ک نه نمیخاد بیای بت نیازی ندارم...دو سه بار زنگ زد...ک انقد هی گریه میکردم ج ندادم...

سری اخرش ج دادم میگه دم در کلینیکم، اگ نمیخای من باشم بگو برگردم...منم باز قط کردم...حوصلم نمیرسه...مرد باش، مث مرد وایسا چرا آدمو سوال پیچ میکنی تو اون حالم...عه بدم میاد...

دگ رفتم داخل دیدم هم مت هم دوستم اونجان...وسطشم مت رفت چون ممکن بود ماشینشو ببرن...

از اونموقعم ک ظهر بود تا غروب هیچ خبری ازش ندارم!!! ک خیلی خیلی جدید و بعید بود ازش ک نپرسه چیشد چیکار کردی؟ کاری برات کردن؟؟ هیچی نگفته!! منم گفتم ب درک...حوصله نگرانی واسه اینو ندارم وقتی خودم حالم ریدمونه...

خابیدم یه دوساعتی، بیدار شدم دیدم فقط ی پیام داده امیدوارم سالم رفته باشی خونه!!  منم گفت آره مرسی اومدی امروز،

و سین نکرده هنوز، این کسیکه هر پیاممو بلافاصله ج میداد...

ب تخمم...ادعا و گنده گوزی برا آدم کاری نمیکنه...اگ میخاد اینجوری خودشو نشون بده ک چ بهتر...

حقیقتا من برا سینگل لایف بهترم...


قیرم تو این زندگی...


باز امروزم برام کاری نکردن...معلوم نیس چ مرگمه ک همه ازمایشام منفیه، ولی از همه جام خون دفع میشه...کله پدرشون ریدم بی سوادا رو...

نظرات 3 + ارسال نظر
الی شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 14:47

حساسیت نداری به چیزی؟
بچه فامیل ما باقالی خورده بود اینجوری شده بود. بهش حساسیت داشت. دقیقا همینجوری شده بود.

اخه حساسیت این همه وقت طول نمیکشه تهش دو سه روزه...

تراویس بیکل جمعه 12 مرداد 1403 ساعت 16:52 https://travisbickle4.blogsky.com/

ایشالا که چیزیت نباشه.
آزمایش هات رو و شرح حالت رو به یه دکتر تو ایران نشون بده.برنامه ها و سایتهایی هستن که این کارا رو میکنن

وقتی نتونن چیزی برام تجویز کنن چ فایده داره
خودم میدونم عفونته تمام علائمشو دارم ولی بهم دارو نمیدن چون توی مغز فندقشون باید ۱۰۰۰تا چیزی باهم ثابت بشه ک اینکارو بکنن

Hdn جمعه 12 مرداد 1403 ساعت 14:38

برات امکانش نیست مشاوره آنلاین با یه متخصص داخل ایران بکنی؟

میشه
ولی وقتی نتونن چیزی برام تجویز کنن چ فایده داره
خودم میدونم عفونته تمام علائمشو دارم ولی بهم دارو نمیدن چون توی مغز فندقشون باید ۱۰۰۰تا چیزی باهم ثابت بشه ک اینکارو بکنن...
خیلی حالم بده....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.