اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

امروز

اسمم رفت روی سایت دانشگاه بعنوان دانشجوی pi ام. :) همین حس خوب بهم میده! 

استادم خیلی ماهه

امروز بعده یک هفته ک نبود چون انفولانزا داشت اومد، همچنان حالش خوبِ کامل نبود ولی خب...بااینحال کلی حالمو پرسید و ده بار گفت میدونیم الان فشار زیادی روته و درک میکنیم، ب خودت سخت نگیر و فلان...

و این نهایت ارزشه برام...کلی ازش تشکر کردم...انسان واقعیه...درک بی نهایتش، مهربونیش، خوش انرژی بودنش، ...دوسش دارم...و واقعا شانس اوردم ک همچین انسان با کمالاتی استادم شده...راضی ام و خداروشکر...


حالا عجیبتر اینکه دیروزم اون یکی استادم اومد و چنددقیقه حالمو پرسید و اینکه درچ حالم و چ میکنم...و چندبار گفت نیاز ب کمک داشتی بیا بگو حتما ب ما.‌..البته بیشتر فک کنم منظورش درسی و ریسرچی بود،،..نمیدونم اون روز ک گریه میکردم منو کسی دیده و رفته ب اینا چیزی گفته یا نه...و جالب بود ...



امروز رفتم مشاوره با جِف...مث همون جلسه اول، اصن نمیتونستم باهاش ارتباط بگیرم،، ی ب تخمم و حالا چکار کنمِ خاصی تو چهرشه :)))) برا همین حرف‌دونم خالی میشه جلوش :)) 

از هفته دگ با کیتلین میرم ببینم اون چجوریه...احتمالا چون دختره بهتر ارتباط بگیریم...امیدوارم....

بعده مشاورم اومدم خونه، و تو آسانسور همون سربازه ک صدسال پیش دیده بودمش و ازش فک کنم اینجا نوشتمو، دیدم... نسبتا قد بلند، هیکلی، چشم و ابرو مشکی...واقعا هزارم ک بور و چشم آبی قشنگ باشه، ولی چشم ابرو مشکی یجور دیگه جذابه...

بعد تا دیدمش یادم اومد این همونه ک چندماه پیش دیدم، و لبخند زدم بهش، اونم با ی لبخند گرم و دوستانه جواب داد!! لامصب خیلی جذابه...میدونی چرا بیشتر؟ چون این امریکاییا خودشون خیلی یبوست دارن، یا کلا نگاه نمیکنن، یا اگرم بکنن ی لبخند تند و کوتاه میزنن و سرشونو برمیگردونن...ولی این دوستمون صمیمیت و گرما ازش میچکه...شاید برا همینه ک بیشتر ب دل میشینه...

بگذریم...من اصن نمیدونم اینجا زندگی میکنه یا نه ، یا مثلا برا ملاقات کسی میاد تو ساختمون...


فردا مهمونی شب عید ایرانیاس...از ی جهت دلم میخاد برم و از چند جهت دگ نمیخام برم...هنوز پولشم نریختم البته و برا اون دیره...ولش کن...حس میکنم انرژی روانی شو ندارم الان...و بیشتر دلم میخاد تایمم رو با خودم بگذرونم...تا اینکه جایی باشم و از خودم دور...

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 9 فروردین 1403 ساعت 02:14

خوشگل خانم از اونجایی که بیشتر پستات رمز داره
میشه کلی بگی این فشاری که روته چه فشاریه که استادای دانشگاهتم فهمیدن؟

سلام
استادای دانشگاه ک نفهمیدن، فقط دوتا استادی ک مستقیما باهاشون درارتباطم و پروژم باهاشونه یچیزایی حس کردن...
فشار هم ک خب فشار تنهایی و کار و درس و مسئولیت زیاده ک هرچندوقت یک بار باعث میشه فروپاشی روانی داشته باشم...یه جاهایی ذهنم میبُره دگ و چند روز بهم‌ میریزمو هی گریه میکنم...و بعد از چندروز باز میبینم چاره ای نیست، و سر پا میشم‌...خودم باز بلند میشم چون کس دگ ای نیست ک نجاتم بده!

monparnass شنبه 4 فروردین 1403 ساعت 13:37 http://monparnass.blogsky.com

" .از ی جهت دلم میخاد برم و از چند جهت دگ نمیخام برم...هنوز پولشم نریختم البته و برا اون دیره..و بیشتر دلم میخاد تایمم رو با خودم بگذرونم..."

برای من هم خیلی پیش اومده که برای رفتن به یکی از مسابقات محلی آخر هفته پینگ پنگ ، که شرکت در اونها مستلزم پرداخت پول هست دو دل باشم
بازیم اونقدر خوب نیست که با بردن جایزه هزینه جبران بشه
در نتیجه از لحاظ مالی کلا ضرره و برای من کا یه کارمند جز هستم این مساله مهمه.
اما
گاهی این رفتن ها ، علی رغم باختها و حذف شدن های مکرر حال و هوای منو عوض می کنه
و بودن در یک جای جدید و برخورد با آدمهای جدید
برام تنوع ایجاد می کنه و از کلافه گی نجاتم میده .
رفتن توی جمع ، اونهم مهمونی ،
ممکنه غیر آثار مثبت ،عوارض هم داشته باشه
برای همین اگه از لحاظ روحی هنوز شکننده هستی شاید بمونی خونه بهتر باشه
پیشنهاد می کنم یکی دو تا فیلم کمدی دانلود کن و ببین
یا اگر هم جدی میبینی با پایان خوش ببین
مثلا از کلاسیکها
فیلم "بچه " چاپلین
یا
" یوجیمبو" یا " سانجورو" کوراساوا رو دیدی ؟
هیجان کاذب ایجاد نمی کنن ولی ساده، انسانی و زیبا هستن و در انتها حس خوبی به آدم می دن.


پ.ن :
این دانشجوی Pi شدن یعنی چی؟
از سرچ گوگل چیز بدرد بخوری در نیومد !!!

سلام ممنون
بله نهایتا نرفتم و توی خونه موندم و ب ذهنم استراحت دادم
حس کردم اگ برم بیشتر ذهنم بهم میریزه...

یادم نیس چیکار کردم تو خونه دقیقا ولی میدونم دوشنبه ک رفتم آزمایشگاه ، حال روحیم از این رو ب اون رو شده بود...و واقعا اون هیچکاری نکردنو توی خونه موندنه حالمو بهتر کرده بود‌...
مرسی بابت پیشنهاد فیلم ها، چشم میبینمشون! و چ خوب تر که روند ساده زیبایی دارن و درگیری ذهنی نمیدن به آدم...

پی آی، همون استاد یا سوپروایزر منه
منظورم این بود که بعنوان دانشجوی استادم اسمم رفت تو سایت...تا قبلش اسمم نبود...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.