اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

پری‌ویو

یه اهنگه، امروز پیداش کردم، نم نم عشق هایده

البته نه ک هایده خونده باشه، صدای هوش مصنوعیه...

ولی بسیار آهنگشو دوس داشتم...پیشنهاد میکنم گوشش بدین...


دیشب با پسره یه بحث کوچیک و بی اساس کردیم، ینی اون کرد و اون شروع کنندش بود! و درمجموع سر یچیز خیلی مسخره بود، ولی خب دهنشو باز کرد و کلماتو مثل قطار چیدو کوبید توو صورتم، و بسیار هم  بی دلیل محق بود! منم وسط گریه و بغضم پوزخند میزدم! بعدم  برگشتیم خونه... :))

ب یکطرفم! 

من با آدم کصخل ک نشسته از حرفای کوچیک و شوخی‌مم ایراد بگیره و بزرگش کنه، کاری ندارم...

فندکش تو ماشینم جا مونده، اینم فردا میرم میذارم رو کاپوتش ک یعنی کلا تمام! برو بسلامت...مردک قیری...


شاید این الفاظ شایسته ش نباشه، خودمم هنوز دلم نمیاد...ولی خب...اون بخش ذهنم میگه چیز میز بارش کن ک از عصبانیتت کم بشه..

شاید اومدم تعریف کردم همه چیو! 



نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 16:30 https://travisbickle2.blogsky.com/

بیا تعریف کن

باچه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.