اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

هینج!

هینج نصب کردم :)))))))) تا ابد...هیچکسم نه، من!!! :))))))

چ دوستان جذابی ام اونجان هااا، خدا ب ننه‌شون ببخشه، همینطور ب دوس دختراشون... :)))

یسریاشون واقعا خوبن،،،

از وقتی فهمیدم نگ دوس‌پسر امریکایی داره، منم دلم خاست :)))))))) 

ولی ن کونشو دارم ن بلدم هیچی...

حالا هی توو این هینج ۱۲نفر لایک فرستادن،همشونو حذف کردم بترتیب:))))) 

حس میکنم دوستی و اشنایی باید رودررو باشه نه اینجوری...


چن بارم خاستم پاک کنم اکانتو هیچی نشده، ولی گفتم بذا باشه حالا:/ 

واقعیت اینه ک نه بلدم اینکارارو و نه وقتشو دارم...اگ یکی بود ک فقط اخرهفته ها بود میرفتیم نصف روز یه دور میزدیم و تمام، خوب میشد :)))))) جررر


با این فرمونی ک من میرم انگاری هیچوخ سری نمیگیره اوضاعم توو رابطه :))) ناراضیم نیستم شکرخدا :))) 

------------------

انصافا اخرهفته ها دلم میگیره،حوصلم سرمیره...ن میتونم و میخام درس بخونم، وقتیم بجاش چیل میکنم غم عالم ب دلم میاد :@ 


بخابم تا فردا ببینم چی میشه


نظرات 1 + ارسال نظر
اقای تابستان شنبه 15 مهر 1402 ساعت 08:24 http://sahar1401.blogsky.com

بلد بودن نمیخواد
شل بگیر
تلپ شو
بگرد
دوش بگیر
بخواب
برو سرکار

نمیتانم واقن، درقاموسم شل کردن نیس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.