اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

دمش گرم

امروز صب رفتم دانشگاه، ماشینو رفتم توی پارکینگ همکف گذاشتم و باخودم گفتم انشالله ک موردی نداره اینجا بذارم...درواقع اون قسمت دوتا پارکینگه ک بهم متصلن، و ظاهرا فقط یکیش دانشجوییه ولی من فک میکردم جفتش یکیه،

اتفاقا این پارکینگه از محل کلاسام یه ربعی پیاده روی داره و همچین نزدیکم نیست ولی از ترس اینکه نکنه ببرم پارکینگای نزدیک کلاسا بذارم و اونجا جریمه م کنن، اومدم اینطرف گذاشتم...

خلاصه دو ساعت بعد اومدم سوار ماشین بشم، یکم نگاهش کردم دیدم نه خبری از جریمه و این داستانا نیس، گفتم خب خداروشکر

سوار شدم و راه افتادم...یکم ک رفتم دیدم عههه زیر برف پاک کن دقیقا جلوی خودم دو تا برگه س....سریع زدم کنار پیاده شدم و دیدم بععععله،، ۲۵ دلار جریمه شدم و دلیلشم این بوده ک ظاهرا اونجا پارکینگ دانشجوها نیس :))))) اون یکی برگه هم یه اخطار ترسناک بود ک نوشته بود پلاکت ثبت شد و دفعه بعد میایم ماشینتو میبریم و گردن خودته :))) 

هیچی دگ ، یه راست رفتم سراغ بخش مربوط ب پارکینگ و خدماتش اینا...ب اقاعه گفتم من جریمه شدم و میخاستم بدونم کجا باید بپردازم؟! گفت همینجا،، و برگه جریمه رو ازم گرفت و گفت بذار تو سیستم بزنم ببینم چی بوده؟! 

بعد من همینجور توضیح دادم ک ظاهرا دلیلش این بوده ک پارکینگ دانشجویی نبوده جایی ک ماشینو گذاشتم...ولی من نمیدونستم ک اینا دوتا پارکینگ جدا هستن، چون بهم متصلن گفتم جفتش میشه ماشین گذاشت...همینجور داشتم حرف میزدم ک اقاعه برگشت و گفت بعععله این دو تا یکی نیستن، و نقشه دانشگاهو اورد جلوم گذاشت و با خودکار جاهایی ک میتونم ماشین بذارم رو برام علامت زد و توضیح داد...بعد من تشکر کردم و کارتمو دراوردم ک بهش بدم بپردازم جریمه رو ک یهو گفت: نه تو اطلاعات کافی نداشتی ک اینجوری شده، نمیخاد بپردازی این دفعه رو، و برو. 

من پشمام ریخته بود و خوشال شده پرسیدم ینی واقعا نیاز نیست کلا پولی بدم؟؟؟ گفت آره نیاز نیست پول بدی میتونی بری!! 


و من کلی تشکر کردم و اومدم بیرون...


با خودم فکر میکردم ک چقدددر اینا انسانن...انسانیت رو من ب معنای واقعی توی این امریکاییا دیدم، و این فقط یه موردشه...از ته دل از خدا خواستم ک این هفته، یکی ام اینحوری اون اقاعه رو خوشحالش کنه...همونجور ک اون باعث خوشحالی من شد.

۲۰ اکتبر ۲۰۲۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.