اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه
اینجا دیگر من منم

اینجا دیگر من منم

ذهن نوشته های کسیکه از قضاوت شدن فراریه

پروژکتورم اومد و خیلی دوسش دارم و بابتش خوشحالم...

دگ بجای اینکه با گوشی فیلم و برنامه هارو ببینم، میندازم تصویرو روی دیوار و کلی حال بهتری داره...


امروز ب دکتر میشل گفتم میخام ب لب شما جوین بشم، اوکی هستین؟ گفت البته! و کلی ازم سوال پرسید ک ب چیزی نیاز دارم یا نه برای کارها،، قرار شد برام پی سی بیارن و میز خودمو بهم بدن..ک خب تاالانم داشتم ولی یجای بهتر رو برام اوکی میکنن...امیدوارم! 


این دو روزی ک رفتم لب و کلاس ب غایت خسته شدم از لحاظ فیزیکی...یجور عجیبی...فک کنم بخاطر خاب نامنظممه..حالا امشب ساعت ۹ میخابم ببینم فردا چجورم...


باز دالاس پیام داده...احوالپرسی...فردا پیامشو میبینم و ج میدم...


یکی از دغدغه هام این شده ک وزن کم کنم...ن ک چاق باشم...ولی ب لاغری قبلم نیستم دگ...و این روی مخمه...از طرفی ام میترسم برنامه ورزش و تغذیه از این مربی ها بگیرم ،ولی حیف پولش کنم...چون احتمال میدم بعده ی هفته اونم نهایتا، ول کنم‌..و فقط پولمو هدر داده باشم... :// اصن نمیتونم ب ورزش پایبند باشم....شایدم میتونم ؟! 

نظرات 1 + ارسال نظر
monparnass چهارشنبه 4 بهمن 1402 ساعت 23:08 http://monparnass.blogsky.com

"اصن نمیتونم ب ورزش پایبند باشم....شایدم میتونم ؟! "

آدم تا تحت فشار خودشو حس نکنه
نمی تونه کاری رو مداوم انجام بده
دو سال گذشته رو ساعت یه ربع به 5 از خواب بیدار می شدم
حتی اگر شب دیر خوابیده بودم
و ساعت 5:30 صبح توی تاریکی و سرما یا گرما میرفتم دوچرخه سواری تا کبد چربم از گرید دو بشه گرید یک
سه هفته پیش رفتم سونو و دیدم گرید یک شدم
حالا حتی نمی تونم ساعت یک ربع به پنج
از خواب بیدار شم چه برسه به رفتن بیرون !!!
عامل همه اون کارها ترس از گرید سه شدن و غلطیدن به دامن سرطان کبد بود !!!
تو هم اگر واقعا معتقد نباشی که اضافه وزن شدید داری نمی تونی یه برنامه خاص رو مو به مو رعایت کنی
بهتره خودت یه برنامه ملایم و با شیب کم
برای خودت بذاری
مثلا شبها شام نخوری یا کم بخوری
مصرف چیزهای شیرین رو کم کنی
و ....
اینطوری شانس توقف وزن یا کاهش اون در درازمدت زیاده

سلام سلام ممنون بابت کامنت، مثل همیشه لذت بردم از خوندنش!
درسته واقعا، انگار آدم باید حتما احساس خطر کنه تا ب خودش بجنبه...
منم چهار پنج کیلو اضافه وزن دارم،ب نسبت قبلم ک نرمال بودم زیادتر شدم توی این مدت...تقریبا هرشب تردمیل رو میرم حداقل نیم ساعت تند راه میرم روش...معمولا از ساعت ۸ شب تا صبح فرداش هم چیزی نمیخورم...البته اینارو دو هفته ایه انجام میدم، مدت زیادی نیست..‌
ولی هنوز فک میکنم ب یه برنامه منظم تر و محکم نیاز دارم تا شکمم آب بشه، ولی از اونطرفم فکر نمیکنم به یچیزی سختتر بتونم یا بخام پایبند باشم ...
حالا ایشالله هوا یکم مناسبتر بشه، تا دانشگاه پیاده میرم...البته ۲۰ دقیقه بیشتر نیست ولی خب همونم خوبه...

بازم خواستم تاکید کنم ک کامنتهاتون خیلی بهم انرژی میده، بسیار ممنونم بابتش!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.